KINGDOM mini album KARMA part2 Chiwoo

دانلود البوم Karma

 

 

Intro

Karma

Eternity

Magical

Warning

MAKE US

  • Hye Na nini

سلام خسته نباشین

میگم فعالیتتون خیلی کمه😞

آخه شما تنها فنسایت کینگدام هستین و من فقط دلم به شما خوشه ولی شما هم هر چند هفته یه بار به زور فعالیت میکنین😞

نمیشه بیشتر کنین فعالیتتونو؟😞

البته اگه سرتون شلوغه یا کاری دارین لازم نیست

میدونی آخه آپلود کردن فیلما خیلی اینترنت می‌کشه و سخته 
ولی من تمام تلاشم میکنم 
ممنون که به سایت ما سر میزنی ^^

آره آره  درک میکنم

به هر حال ممنون که هستین😍

ممنون از شما ^^

غیر از تایتل کدوم ترک ها قشنگ ترن؟

Magic و Warning خیلیییی خوبن خیلیییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝕂𝕀ℕ𝔾𝔻𝕆𝕄

Kingdom~KingMaker

اولین و تنها فنسایت Kingdom
به فنسایت هفت تا پسر خوشمل و با استعداد خوش اومدی❤️
حمایت فراموش نشه!!!
Designed By Erfan Powered by Bayan