Hello

 

های کینگمه

ولکاممم

آیدی چنل تلگرام: ​

​​​​​​@KINGDOM_Fanclub

ادرس وب در صورت گل گلی شدن :

​​​http://kingdom1.blog.ir/

همه ویدیو ها با کیفیت 720 و 1080 قرار میگره ولی اگه کیفیت دیگه ای خواستین بگین قرار میدیم

  • Hye Na nini

سلام^^

میشه وبلاگ ما رو با اسم SS501 پیوند کنید؟

پیوند شدی *-*
ممنون میشم مارو هم با اسم KINGDOM پیوند کنی ^^

پیوند شدید ^^

تنکس صوییتی 💓

ببخشید یه چیزی بگم؟

واقعا داری کم کاری می کنی 

من اگه به جات بودم چند تا عکس می زاشتم یا چمیدونم لینک های خراب رو درست می کردم یا یه همچین کار هایی ولی تو تنها وب کینگدامی خب یه کاری بکن 

هوم میدونم واقعا کم کار شدم 
میتونم بهونه بیارم ولی منصفانه نیست 
و الان اومدم ک جبران کنم واقعا واقعا ببخشید
بیشتر تلاش میکنم 

سلام خوب هستید

 

فالو شدید ممنون میشم لطفا فالو کنید 🌷⁦^_^⁩

 

و ببخشید تب پستی انجام میدید؟

سلام لاو 
فالو هستی عزیزم 

تب پستی منظورتون چیه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝕂𝕀ℕ𝔾𝔻𝕆𝕄

Kingdom~KingMaker

اولین و تنها فنسایت Kingdom
به فنسایت هفت تا پسر خوشمل و با استعداد خوش اومدی❤️
حمایت فراموش نشه!!!
Designed By Erfan Powered by Bayan